Prensesannesi38 şuan 4 aylığız neredeyse bebekliğinde mememi almadığı için dışarıda napıcam diye düşünüp duruyordum o cesatetimi 2 aylıkken kırdım iyikide yapmışım dışarıyı çok seven bir kızımız var😍 Arabada uyur gittiğimiz yerde insanları veya dikkatini çeken şeyleri izler çıkmadan doyurduğumuz sürece uyumlu mızmızlandığında da kucagımızda geziyoe bizimle . Soguk diye çıkarmadığımızda olmadı , bağışıklığını böyle güçlendirip hazırlamak gerekiyor diye düşünüyorum