2kuzu-annesi Kızlar sizinde doğum sonrası kanamaniz bi durup sonra arttimi benim bi duruyo sonra adet sancısı gibi belim agiriyo kanamam artıyo normal bi durum mu acaba doğum yapalı 11 gün oldu
Handeyavuz 2kuzu-annesi benimde böyle olmuştu daha çok yeni 1 ay oldu bende doğum yapalı, bazen leke bazen de kanama şeklinde devam ediyor bazen ağrılı da olabiliyor, umarım geçer Bi an önce geçmiş olsun 😐