Bsebse Kizlar selam bugun 14 gunluguz. İyi bir doktor var mi bildiginiz onerebilceginiz? Evim de yeni bati mah. De goksu park tarafi cok asiri uzak olmaayan ?
Aybk Bsebse Hacettepede çocuk ana bilim dalı baskanı özlem hanım var baya yogun ama çok iyi bir doktor ve ücretli olarak bakılıyor tavsiye ederim
miliaris Bsebse ben de eryamanda yasiyorum ama cevrede, yakinda iyi bir doktor bulamadim😔yakin olarak medical park’ta engin yurdakul’ u tavsiye etmislerdi ama o da cok yogun oluyormus..