banuyusuff kızlar ben sezeryan dogum yapalı 1ay olacak ben hiç hastaneye kendim için kontrole gitmedim ameliyat yeri için giden varmı yani ameliyat yerimize bişey yapıyorlarmı
Cnss banuyusuff canım ben yanlış hatırlamıyorsam 2 defa falan gitmiştim bakmıştı herhangi bir sıkıntı var mı diye
Meyra banuyusuff bende 1 kere gittim ultrasonla baktı rahim toparlanmış eski halini almış dedi dikiş yerlerine baktı 10 gun sonra gel smear örneği alalım dedi onada gitmedm korktum
Eda-Ece Meyra canım korkma git smear testi yaptır mutlaka. Ben ilk defa sezeryandan sonra yaptırdım ve hiç bilmediğim, belirtisi bile olmayan bir yaranın olduğunu öğrendim.
Berilemir banuyusuff 10 gün sonra gitmiştim. Kızarık değil akıntı yok dikişlerde dedi. Sorun yok dedi bu kadar
turansmom banuyusuff benim doktora dikiş aldirmaya gidince gelmem gerekiyormu demiştim bir sıkintın olursa gel ama olmazzsa gerek yok demişti. Hee birde kac sene sonra ikinciyi düşünüyorsun demisti 3 4 sene dedim o zaman gelirsin dedi sanırım kadını bıktirdım😂😂😂
Nescafe banuyusuff 1 hafta sonra görmek istemişti doktor hem içten hem dıştan ilthaplanma var mı diye kontrol amaçlı birde sıvı alıp patolojiye göndermişti rahim kanseri taraması için onun dışında gitmedim 🤷♀️
nur-nr_123 banuyusuff cnm bn sezeryan olduğumda 4 gün sonra muayeneye çağırdı sonra yaran gayet güzel iyileşmiş dedi bi sıkıntı görmeyince çağırmamıştı bide ultrasonla baktı içim temizlenmişmi diye
TospikOglusum banuyusuff ben 2kez gittim bı doğumdan 4gun sonra bide 40cikinca gittim.iliinde ultrasonla bakıp banti çıkarmıştı ikincisinde de dıştan baktı iltihap falan var ki diye
Powermoms banuyusuff 2 kere gittim 1 haftalikken dikislere baktinkrem verdi şık s izi kalmasin diye. 40 gunlukken gittim. Ultrasyonda bakip rahim toparlanmis dedi. Dikis yerime bakti. Smear testi icin ornek aldi. Zaten bisey olunca tel ulasiyor bna
Blkns12 banuyusuff ben sadece yanda ufak bi dikiş vardı onu aldırmaya diye gitmiştim o kadar ama 10 gün sonra mı ne gittim 1 ay değil. Bi daha da 6 aylıkken gel dedi alttan muayene icin
Kuzumveben banuyusuff bir hafta sonra gittim bandaji acti ultrasoa bakti birde 40im cikinca gittim ikisinede gel demisti doktorum