Merhabalar, tavsiyelerinize ihtiyacım var..
sezeryan ile doğum yaptım 45 gün önce süt hemen gelmediğinden mama verdik oğluma. 3. Gün sütüm geldi ama azdı. Sarılık yükselmeye başlayınca mamaya devam ettik az az. Önce kaşıkla veriyordum doktorumuz çok tehlikeli yutamaz biberon ile verin dedi. Biberonla verdim. Sağmama ve süt artırıcı bir sürü şey denedim ama Sütüm artmadı hiç göğsümden akmadı sağdığımda iki memeden 60-70 cc süt çıktı doktor doymaz bununla bebek dedi ve bende süt bitip artık hiç gelmediğinde mama verdim. Bu esnada birde kusmalarımız başladı ☹️ Bebeğim benden emdiği sütü daha memeyi bırakır bırakmaz kusuyor mamayı o kadar çok kusmuyor. Doktora danıştık bir fikrinin olmadığını söyledi gaz damlası falan verdi bize ve bebeğim hala benden emdiği sütü kusıyor mamayı yiyip sakinleşiyor. Bu konu ile ilgili fikriniz var mı? Bu arada sütümü sağıp kaşıkla biberonla her şekilde verdim yine çıkardı