laura_ canım benimde boyle olmuştu bebegim 4 aylıktı 2 defa silik geldi.. kan verdim yoktu. Ama silikse daha çok pozitif gözüyle bakıyorlar sağlık ocağındaki hemşire fln hayırlı olsun demişti halime üzülerek 😏 ama bebek fln yok.. silik seninkide 1i ama bilemiyoruz.. korunmasiz olduysa belki vardir