Ayse09 yenidoğanlarda malesef naparsanız yapın gaz oluyor, sadece hafif rahatlama yapar.ben marka marka damla kullandım ama hiçbirine şu çok iyi geldi diyemem.2 ayı geçtikten sonra azalmaya başladı şuan 3 aylık o kolik krizleri bitti ama ıkınmalar ve zorlanmalar devam ediyo ama tabi çok şükür daha rahatız.sabredin sizde.bu arada ben clinox, nurse harvey, sub simplex ve biogaia kullandım.biogaia temiz bi probiyotik tavsiye ederim.sub simplexte bi mucize yaşamadım açıkçası.ben rezene vs de içemedim bebeğimde sarılık vardı doktor izin vermedi karaciğer yoruyormuş