Eri Merhabalar 3 aylık kızıma meme+ mama gidiyorum sma kullanırken yeni paketi kabız yaptığından dolayı hipp alayım dedim ilk vermemde sırtında alerji yaptı sizce ne yapmalıyım eczaneler kapanmadan gidip sma mı alayım
Potitok Eri benim kızımda 4 aylık bebelac kullanıyorduk, kalmayınca sma aldım dediğiniz gibi kabız oldu. Tekrar bebelac kullanmaya devam edeceğim sanırım. Çünkü gaz ve kabız olmuyor hergün rahatlıkla yapabiliyor sende dene olmazsa.
Tomi Tomi sma optipro kabızllık yaptı bizde de. Sma comfort serisi gayet iyi, kabız ve gaz sorunu yaşayan bebekler için üretilmiştir.