S123ye Merhaba arkadaşlar bebeğimin ayağında içe basma sonucu bilekleri yamuldu bu durumla karşılaşan oldumu olduysa doktor süreci nasıl ilerledi acaba
Baby_Mila S123ye geç kalmadan bir ortopedi doktoruna götür annesi ne kadar küçükken müdahale edilirse o kadar kolay düzelir çok geçmiş olsun kuzuya
S123ye yusuff_ hayır yürümeye başladıktan sonra sadece iç tabana bastığı için oldu Pazartesi götüreceğiz ama süreci yaşayan var mı merak ettim
Keremtugra Benim oglumda yeni yuruyor 14 aylik bole ice basiyor ve cok dusuyor, yürüdükçe duzelmiyomu bnde merak ettim simdi
Gamzeli03 S123ye cnm doktor ayakkabı verir korkma yürümesi duzeldikce daha düzelir ama doktor görsün bir
0110-ftm Benimde bi tanidigin kizi boyleydi gec kalindigi icin ameliayt gerektirdi.Asla kotuyu dusunmeyelim ama gec kalmadan bi uzmana baktirin derim
S123ye Gamzeli03 malesef yarına kaldı bugun başka işler ile ilğilendik gider isem detayları yazarım 🙏