Deniz2961 bende başta gitmek istemedim ama sonra dayanılmayacak şekilde ağrımaya ve sızlamaya başladı ayakkabı giyemiyordum iyice enfeksiyon kaptı sanırım şimdide o zamana göre daha hafif ama hala acıyor ve sızlıyor ayakkabı içinde uzun süre tutamıyorum bu sebepten 2 aydır geçmedi neredeyse 2 buçuk ay olacak