Kryky zngn39 bize de doktorumuz 15. Gün kontrolümüzde söyledi 1/6 en düşük seviyede dedi. Size böyle bir şey belirtti mi seviye olarak ? Önemli bir şey değil kendiliğinden geçer büyük ihtimal dedi takipteyiz. Ama morarma önemli bir durum sanırım özellikle morarıyor mu diye sordu. bir de kilo alımı devam ediyor o yüzden eko şimdilik istemiyorum dedi.
AlyaBaby zngn39 bizimde 3 aylık kontrolunde hafif bi üfürüm duydum dedi doktor ve yönlendırdı kardiyolojıye ee tabı ınsanın içi rahat etmıyor 1 hafta sonra gittik eko falan cekildi masum üfüm cıktı şükür sizinkide öyle olur inş canım bozma moralını 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
zngn39 AlyaBaby off sormayın valla şuan içini içimi yiyor yavrumun yüzüne her baktığımda ağlayasım geliyor, inşallah öyledir bizim de Rabbim 🙏🏻 sizin değerleri var mıydı 2/6 vs gibi, ben hiç anlamam ama ne anlama geldiğini bilmiyorm
AlyaBaby zngn39 1-6 arası değerler varmış bize 1 demişti ilk kendı doktorumuz sonra cocuk kalp doktoru da duydu o da masum üfürüm olabilşyor ama eko cekelım dedi çektik herşey iyi çıktı masum üfürüm müş büyüdükçe geçiyormuş size bi rakaö söledımı
zngn39 Emel_ İstanbuldayım ama eşim işi dolayısıyla bizimle olmadığından Kırklareli'nde ailemin yanındayım
SaadetSenam AsilDorukAnnesi sizde de delik dimi kac mm bi belirti oluyor mu 5bucuk aylik oldum bize 3 ay sonra gelin dediler her ay gelmeyin dediler
Ezo5742 zngn39 Canım bebeklerin kalpleri ilk 6 ayda yada bazılarında 1 senede kapanabiliyomus biz 4 ayligiz bizede 2.ayda böyle dediler hemen kalpten film çektirdik masum bi ufurukmus yani genelde bütün bebeklerde oluyomuş 6.ayda bi Daha flim istedi kapanır diye sizinkide öyle biseydir muhtemelen götürünce için rahatlar ama şimdiden korkma bu kadar Rabbime emanetler hepsi inşallah geçer
ayazlianne SaadetSenam bizimde ASD 5 ve masum üfürüm diyor doktorumuz asd ler için inş en kısa zamanda kapanır :)
SaadetSenam ayazlianne amin canim insallah ben cok kafaya takiyorum kapanmaz die ama dr delikten bile saymioruz dedi Rabbim sifa versin evlatlarimiza 🙏
ayazlianne zngn39 canım zaten bi belirti eğer masum üfürümse olmuyor , benimde hamilelikte gözükmedi muhtemelen masumdur ve aşırı önemli bi sorun teşkil etmiyor çevremde 30 yasında olup kalp deliğini yeni öğrenen arkadaşım var ve doğumdan gelmiş :)
Masalliya zngn39 merhaba aynı durum bizdede vardı kalp cerrahına götürdük hemen eko çekildi ufak bir deilik görüldü kalbinde ve doktor bize şunları söyledi hamilelikte bebeklerin kalbinde 4 adet delil oluyormuş bunlar bazı bebeklerde doğmadan kapanıyormuş bazılarında ise 1 yaşına kadar kapanıyormuş içinizi ferah tutun tehlikeli bişey değildir inşallah ama tabiki rahatlamak için bir doktora görünmekte fayda var
Ezo5742 zngn39 ilk ayda bazı doktorlar soylemiyomus geçer her bebekte oluyo diye 2, de söylüyorlarmış benim doktorum öyle söyledi zaten 2.ay başladık kontrole biz
MerveOzt zngn39 tatlım bize de daha ertesi gün söylenildi 1/6 üfürüm vardı. 8 günlükken prof. eko çekildi mid musculer vsd delik var denildi. Anladığım kadarıyla tedbirli davranmak adına 10 günde bir çocuk doktoru kontrol etsin dedi. Neyine bakılacak dendiğimde onlar bilir dedi. Sonra biz iyi bir çocuk doktoruna gitmeye başladık. 15 günlükken gittiğimizde bir daha üfürümü duymadı. Meğer bizim kalpteki delik hızlıca kapanmaya başlamış. Genel olarak kilo alımı iyi mi. Dakikadaki kalp atım hızı. Aşırı terleme var mı ve emerken yoruluyor mu yani emebiliyor mu sorularını sordu. Allah’a şükür bir sıkıntı çıkmadı. 3 aylıkken tekrar aynı Prof eko çekti ve baya küçülmüş artık korkulacak bir şey kalmamış dedi. Artık normal bir bebek gibi ayda bir kontrolünüze devam edebilirsiniz dikkat etmeniz gereken bir durum kalmadı dedi. Ama benim çocuğum hiç morarmadı ya da başka hiç bir belirti olmadı katılma tıkanma gibi. Süt kaçıp tıkanıyordu ilklerde o her bebekte olabiliyor. Kalp atım hızı gayet normaldi. Birde terleme oluyordu meğer evi fazla sıcak yapıyormuşuz termostat bozukmuş 🤭 yani ben çok harap etmiştim kendimi ilk duyduğumda ama gerçekten kapatıyor. Ama tabi eko çektirip ne olduğunu bilmek en güzeli.
Ummuhan01 zngn39 Canım bizim kızda da Ilk doyduğun da üfürüm cıktı sonra 1 aylkken di heralde özel bi doktora götürdük ankaradan geliyormuş adını unuttum . Ona gösterdik suanlik sorun olmaz dedi masum dedi ilerleyen yaşlarda sorun yaratmaz dedi eğer ki sizin ki de masum üfürük ise allahin izniyle hiç bir şey olmaz bizim kız şuan 6 buçuk aylık çok şükür birşey de yok şimdilik umarım da olmaz rabbim evlatlarımızı korusun inşallah ❤🙏 iyi geceler
zngn39 Merhaba tekrardan ☺️ çook iyi haberlerle geldim bugün sizlere, çocuk kardiyologuna gittik çok iyi dedi doktoru, hem kilo alımı hem bedensel rengi çok güzel dedi eko çekildi masum üfürümmüş tüm bebekler anne karnında 2 delikle doğarmış zaten bunlar olmazsa bebek yaşayamazmış doğumdan sonra kapanırmış bizde biri kapanmış diğeri açıkmış daha ama kapanır dedi doktor çok geçmeden, kapanmasa da çok sorun olmaz dedi
Ummuhan01 zngn39 Hadi gözün aydın canım çok sevindim senin adına ❤🙏 rabbim evlatlarımızı korusun inşallah iyi geceler