Yasmin47 Tugansibel21 kaşıkla tıkıştırıyorum çoğunu püskürtüyo ıkı gündür böyleyiz gerçekten çok kötüyüm gece verebılıyorum sadece o sütümü sağıp
Yasmin47 Tugansibel21 sütümün kesılmesinden korkuyorum gün içinde hep kucak istediği icin ve uymyorda süt sağamıyorum ilk iki ay 1 kilo almıstı güzeldi gelişimi
Yasmin47 Tugansibel21 size göre evet canım 2910 doğdu oğlum ama inan cok yıprandım ek gıda önerdi mi doktor pazartesi gidicem artık cok bunaldım
Tugansibel21 Yasmin47 yok canım 6 aya kadar sadece anne sütü dediler. Sana ek gidaya öı geçin dediler
Asya0114 Tugansibel21 aşağ yukarı benimkide aynı sma kullanıyordum ama yeşil kaka yapıyordu sürekli .değiştirdim Aptamil pronutra kullanıyorum şimdi memnunum
Suhedaaa Asya0114 ben ilk bebivita kullandım sonradan bebelac gold ve hiç hiç iyi gelmedi tövbe ettim mama değiştirmekten 🤪
Lemanbecerik1 Benim bebeğim 3650 doğdu şuam 1 ay 1 haftalık 150gram kilo vermiş kötü birşeymi bazıları ödemini atıyor diyor
Suhedaaa Tugansibel21 benim kızım da 1700 doğdu küvezde kaldı bize verdiklerinde 2800dü ve 2.ay aşısı yapılırken 3800dü 3 aylık olmasına az kaldı ve eminim 4 kilo civarı olmuştur, lakin sizin bebek maşallah kilosu boyu çok iyi emin olun 🙂
Lemanbecerik1 Teachermom anne sütü alıyor 1 satte bir emziriyorum ama kilomkaybı olmuş uyuduğunda sonra uyandurıyorum meme reddi yaşıyorum bide 15 zar zor emiyo
Tugansibel21 Karaoglannesi ilk doğduğu 2800 ,1 ay 3375 4000 aradıydı. 2 ay 4700 şimdi 3 ay 5 günlük 5100 gr