Hanımlar merhaba 13 günlük bebeğim var ve inanılmaz gaz problemi yaşıyoruz yediğime içtiğime o kadar çok dikkat ediyorum ki artık su ve ekmek yiyeceğim neredeyse ona rağmen yine de çok gazlı, çıkarmakta çok zorlanıyor. Gaz çıkarıcı damla verdi doktorumuz nurse harveys diye bi damla onun dışında anason ve çörek otu kaynatıp veriyorum rahatlaması için bunları verirsem bi nebze rahat oluyor. Tecrübenize dayanarak yardımlarınızı bekliyorum.