HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Yeni Doğan Bebeğinizle İlgili Bilmeniz Gerekenler” başlıklı yazımız yayında! 🧚♀️ İçerikleri okuyalım mı? 👀 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/yeni-dogan-bebeginizle-ilgili-bilmeniz-gerekenler/ Yeni doğan bebek sahibi annelerimiz burada mı? 🙋♀️ Nasıl bir süreç geçiriyorsunuz? Yeni durumunuza alışabildiniz mi? Bebeğiniz kaç günlük, sizi zorluyor mu? Hadi konuşalımm! 😍
turansmom HappyKids 23 günlük olduk turp gibiyiz ikimizde maşallah 🙏 Genel anesteziyle sezeryan oldum💃
dfn43b HappyKids biz de 9 günlüğüz sütüm benimde az 3gunden sonra geldi bir de sol göğsümden ememiyor ve sol göğsünden süt pek gelmiyor maalesef
bburcu HappyKids 14 günlük olduk. Uykuya direniyor gün içinde. Bir şey olacak korkusuyla doğru düzgün uyuyamıyorum ama sorun değil 🥰❤️
Asyanesrin HappyKids 20 günlük olduk sezeryan doğum yaptım ağrılarım kalmadı bebeğim ve ben birbirimize alışma sürecindeyiz şimdilik herşey yolunda uykusuzluk dışında zamanla ona da alışıyor insan ☺️
berenyigit06 Kızım 6 günlük oldu sezeryan dikiş yerim çok acıyor oturup kalkamıyorum 😭birde oluk oluk sütüm yok😭
Esmamira09 berenyigit06 benimde 4 gün oldu çok aciyoo ve balgam oluştu öksuremiyorum canım çok acıyor nefes almaam zorlanıyor
Bebegimm42 berenyigit06 zamanla geçecek cnm bizim 20 gün oldu hala oluk oluk değil şutum .dikiş yerlerim hala batar
Olric11 berenyigit06 15 gündür oğlum kuvezdeydi ilk günden beri sağma makinası aldık sağıp durdum damla damla yemediğim içmediğim kalmadı 😔 hem emziriyorum hem mama veriyorum
Dmlkrts berenyigit06 benimde 4 gün oldu ilk gün sütüm yoktu lactamil karisik cay ve incirle sütüm geldi ama smdide dikis yerlerm acidgi icin cocugumu emziremyrm sagip veryrm en azndn . Sizede cok gecmis olsun Allah yardmcmz olsun 🙏🙏
Aaa-s Esmamira09 bol bol su için öksürük oluşmasına engel oluyo. Aynı sey bende de oldu. Su cok iyi gelio
Gizembayram Esmamira09 Esmamira09 sezeryan sonrası benim doktorum ağrılar için filtre kahve ve bitter çikolata önermişti sizde bi deneyin belki faydası olur çok geçmiş olsun
melikeeomeer Esmamira09 korse sar veya öksürüğün geldiği zaman yastıkla bastır ben öyle yapmıştım özellikle büyük tuvaletimi yapmaya korkar hale gelmiştim acidan sonra korse sardım ve çok faydasını gördüm dikislerinin alınmasını bekleme sar faydasini görürsün ve bı zararı olmadı
Bibiveannesi Süt gelmiyor her gün iki üç lt su içiyorum ağrı kesici iğne yaptırıyorum acaba o azaltır mı diklorpn doktor yazdı çok dikişim var diye bebek 3 günlük
Fehime127 Bibiveannesi Biz 30 günlük olduk ilk günlerde sütünün gelmemesi normal bunun için kendini üzme bebeğinin sarılık olmaması için de ac bırakma sütun yoksa mama ver bizde sarilikla ugrasiyoruz ilk başta aç kaldığı ve erken doğum olduğu için.
serybirol Bibiveannesi gelmiyo diye kendini sınırlandırma gelir ilaçlarla alakası yok ben sezeryan sonrası neler neler kullandım sen sürekli geliyo sütum var de bide yeşil soğan ye bol bol maltana ic
Asyaninannesiii Bibiveannesi benim 5. Günde az az gelmeye başlamıştı zaten kısa bi süre emdi mamayla devam biz sizde üzülmeyin gelir yani suan 4 ay 1 haftalığız bizde
Serap_74 Bibiveannesi 1 ay 20 gün oldu bebeğim olalı kolik bebek stresten sutum gitti hep mama su içmem önemli değil kaliteli süt önemli su içen cocuk kilo almaz sütün içinde ceviz bal sebze et olan çocuk sağlıklı oluyo ama malesef bendede yok bu dediklerim çıldırıcam artik
Bsevda dfn43b sen emzir emzirdikçe gelecektir benimde öyleydi tek göğsümü emerdi zorla verdim şimdi ikisinide emiyor ve süt geliyor
shrazynp 29 günlük bebeğim hala emmede zorlanıyor ağlıyor memenin önüne gelince uyuyor 2 3 defa emip uyuyor ☹️
Cizenbayan shrazynp biz perşembe 2 aylık olacağız hiç saat gözetmeyin sürekli emzirmeye çalışın 1 saati geçirmeyin ben öyle getirdim sütümü bebeğinle ne kadar ilgilenirsen o kadar hafifliyo sezeryan acısıda bi göğsünüzden emzirdiğinizde diğerini de sağın ve bulduğunuz tüm fırsatta uyuyup göğsünüze ve karnınıza masaj yapın
BaharDermanHakan shrazynp enerjisi d7suk gücü yoktur o yüzden öyle benim bebeğimde o durumdaydı sütüm yetmediği için aç kalmış beslenemeyince de iyice halsizlesip gucsuzlesmis
anneninicsesi Bence azimle emzirmeye devam edin bebeginiz emdikce acilicak kanallar. Zaten midesi minicik ac kaliyormu diye dusunmeyin istedikce emzirin sabirlar ❤ Rabbim sutumuzu arttirsin hepimizin
6402 Kızlar bir haftaya hepsi geçecek aütünüz de artacak hiçmerak etmeyin üzülmeyin stres yapmayın 😘 benim bunları suymaya çok ihtiyacım vardı ama hep gözümü korluttular daha çok stres yaptım🙄 şimdi bebeğim bir aylık ve sanki onsuz günüm olmamış gibi ❤️
FirdevsNeva Kızlar emzirin yavaş yavaş açılıyor zaten sabır annelik kolay değil onlar bizim canımız sabırımızın sevgimizi onlara harcıycaz♥️
mine-s FirdevsNeva benimki de doymuyor sağıp zor yetiştiriyorum, 20 gün oldu herkes de “aç bu büyümedi bilmem ne diyor” sağdığımla doyuyor ama büyüdükçe kendi emerek doymayı öğrenecek mi 😞
ogan 16 günlük oldu oğlum, sezeryan ağrılarım hala geçmedi, bu hafta arttı, bebeğimi kucağıma dahi alamayacak durumdayım 🥺 sütümse tamamen kesildi, zaten baştan beri mama desteğiyle gidelim demişti dr kilosu fazla olduğundan doymaz diye. Mutsuzum yani
Saniyeburak ogan neden bu doktorlar hemen mama önerir hiç anlamam bana da alın vs dedi Allah’a çok şükür gerek kalmadı her emzirmede besmele ve ya Şafi çekiyorum bin maşallah herşey yolunda. Ağrılara gelince sıcak tut ayaklarını birde doktor ağrı kesici verdiyse sor tekrar kullan derse al bende yazdığı halde tekrar arayıp sordum öyle
Msll1 Benim de 3 gün oldu sütüm yok damla damla geliyor. rezene çayı içiyorum fayda ediyor sanki. Tavsiye ederim birde kuru incir. Sezeryan oldum oturup kalkamıyorum henüz Allah yardımcımız olsun.
Meryem20 Msll1 hurma da yiyebilirsin canim onda arttiriyo armut da öyle ben hep yiyordum.. ilklerde coktu sutum emzirdikten sonra bile akiyodu simdide yiyorum ama zar zor geliyo sütüm.
Cennetcagla Lemanbecerik1 Canım doktor bana 2 saatte bir emzirmen gerekiyor dedi ama ben her ağladığında emziriyorum neredeyse çünkü başka şekilde susmuyor 🤦🏼♀️
DerenAraz Lemanbecerik1 ilk zamanlar 2 saatte bir demişti doktor ama ben emmek istedikçe emzirdim daha hızlı kilo aldı bu sayede. Ilk 2 ay 15 20 dk şuan 4 aylık 1 saati bile geçiyor bazen 😊
Lemanbecerik1 Cennetcagla ben bir saatte bir emziyorum ama kilo kaybı olmuş bid eçok meme istemiyo reddediyo 15dk zar zor emiyo
Fehime127 Cennetcagla Her ağladığında az da emse sen yinede ver benim bebeğimde öyle başka türlü susmuyor.