Kızlar selamın aleyküm, 8 gün önce doğum yaptım, ilk haftamızı yeni bitirdik. Bebeğimin altını değiştirirken ya da kucağımdayken sol bacağını hareket ettirdiğinde parmak çıtlatması gibi bir ses geliyor kalçasından. İlk doğduğunda böyle bir şey yoktu, son iki gündür fark ettim bunu. Kalça çıkığı olabilir mi diye çok endişeliyim. Doktorlar kalça çıkığı kontrolünü de 2. ayda yapıyorlarmış sanırım. Sizce doktora gitmeliyim ya da başına böyle bir şey gelen var mı