Flashtv mavihuzurkalp ben kullanmadım sma ama burda okuduğum kadarıyla yeni kutusu ishal kusma yapıyormuş
Tomi mavihuzurkalp ben memnunum. Başta optipro kullanıyorduk, gaz sorunumuz olduğu için sma comfort’a geçtik. Sindirimi kolay, hızlı. Tavsiye ederim
Miniminiprens mavihuzurkalp ben 2 aylıktan beri kullanıyorum hiç bi sıkıntısını görmedim. Bize de doktoru önermişti. Kilo alımı da güzel ilerledi. Sadece içerik değişeşi beri çabuk acıkır oldu o kadar.
2bebelianne__ mavihuzurkalp doktorumuz Sma önerdi kilo aldırması çok iyi optipro kullanıyoruz tok tutuyor gaz yapmaması için kaşıkla karıştırıp köpüğünü alıyorum gaz sorunumuz çok olmuyor
turansmom mavihuzurkalp bende fazla olmasada sma optipro kullanmıştım sarılik geçirdiği zaman ama hiç sıkıntı yaşamadim çok sevmişti sonra kestim meme almamaya başlamıstı çünkü☺
F-Betul mavihuzurkalp Merhaba, Optiproyu da comfort u da kullandım. Şu an comfort kullanıyorum memnunum.