Perissmom Kızlar dondurucuda vişnem var, meyve emziğine koyup kızıma versem olur mu? 8,5 aylık bebek için uygun mu vişne? Dişleri rahatlasın
Ardabusraarhan Perissmom bildiğim kadarıyla verilebiliyor. Ben oğluma kaynatıp suyunu içirmiştim. Şekersiz ekşi ekşi olunca pek sevmedi içmedi. Ama mutlaka üç gün kuralına göre az az başla. Kırmızı meyve sonuçta alerjik bir duruma karşı önlemini al sen
14ooi- Öncelikle iyi akşamlar. 1 yaşa kadar verilmemesi gerekir. Uzmanlarda önermiyor. Ama içine hiçbir şekilde şeker atmaksızın ve kuçuk bir çay bardaginin yarını bile geçmeyecek şekilde verebilirsiniz çok istiyorsaniz.