Merhabalar
kaç gündür huzursuzum… bugün gebelik test yaptım negatif çıktı ama bu beni hala huzursuz ediyor
2,5 aylık bebeğim var geçen ay 9unda regl olmuştum bu ay olmadım.
kızımı da emzirmiyorum. Sadece bir ay emdi. Yani emzirmeden dolayı gecikme değil.
başka neden gecikmiş olabilir :/
yada yanlış zamanda mı testi yaptım acaba