Merhaba anneler.Kızım 2 aylık ve sürekli kucakta ve ayakta sallanmak istiyor.Pek te uyuyan bir bebek değil.zar zor ayakta sallanınca uyuyor.Sallanma durunca ve ya yere koyunca uyanıyor,ağlıyor.Yaşayan oldu mu çözümü var mı?Evde bir tek iş yapamıyorum.Afedersiniz tuvalete bile gidemiyorum.Sürekli kanepede…