Momn Saçım apaz apaz dökülüyor çok inceldigini hissediyorum.kafamda saç kalmicak nerdeyse sizler ne yaptınız?
Kuzumveben Momn dogum sonrasi oluyor gecici hormonal bi durum sıkıntı stres yapmayin aile hekimine bi kan degerlerinize baktirabilirsiniz
Ahazize Momn kelin ilacı olsa başına sürermiş dedikleri tam bu olsa gerek😊 doğumdan sonra aşırı dökülüyor benimde malesef .
Edizzzz Benimde öyle denemediğim şampuan kalmadı tuzsuz şampuan bile kullandım dökülmemesi için ama yok nafile yani aşırı derece dökülüyor yakında kel kalıcam