esmaamine yaa çok tatlı 😁 bizde 16 aylığız. Evde anne topuzu pijama makyajsız surat pek alışık değiller malum. Bende bir keresinde makyajımı saçlarımı yapıo giyindiğim de oğlum ağlamıştı yabancı sandı 😂😂😂😂 sonra oğlum ben anneyim deyince annee dittii demeye başladı😁