Sabanbugra08 Oğlum 2,5 aylık haftaya sünnet yaptıracağız neler yapmam gerekiyor. İlk günler bizi neler bekliyor deneyimli anneler yardımcı olun şimdiden korkusu kapladı içimi 😔
Deletedmom9 Sabanbugra08 Endişe etmeyin. Sünnet sonrası verilen şeyleri düzenli kullanın. Pansumanı güzel yapın. Bardak vs koymaya gerek yok pansuman sonrası krem sürüp bezine de ayrıca gevşek şekilde bağlayın. 1 haftada toparlar zaten. Şimdiden geçmiş olsun.
Gamze-S Sabanbugra08 şimdiden hayırlı olsun :) bizde yeni sünnet yaptırdık ilk 1-2 çişinde sadece çok ağladı sonrası çok rahat geçti bir haftada iyileşti bile :)
Sabanbugra08 Deletedmom9 hangi kremleri verdi size doktorunuz acaba biz pandemiden dolayı evde yaptracağız hastaneler yapmıyor da fitil falan veriyormuş sanırım
Deletedmom9 Sabanbugra08 thiocilline ismi bit de batticon kullandım. Fitil yerine calpol vermedik fitil kullanmak istemedim.
Gamze-S Sabanbugra08 valla doktorumuzun yazdığı kremler dışında hiç bişey kullanmadık doktorunuz zaten size de krem verecektir. Her bezini açtığımda bezine bolca sürdüm. Hatta ağrı kesici fitil de vardı oğlum hiç uyumadığı kadar uzun uyudu :))