Sorum başlıkta aslında. Görüşleriniz ve gözlemleriniz nedir?
Oğlum 6 yaşında fakat çok sinirli ve hırçın. Sinirlendiğinde çığlık atıyor. Kızıyor söyleniyor.
Yeni nesil çocuklar genelde böyle mi?
Bir de önemli bir sorum şu.
Bunu tedavi edecek kişi kimdir?
Psikiyatri yada pedagog?