80 kiloyum ve 60a düşmeyi istiyorum. Aslında bazen diyete giriyorum 2-3 kilo verince şımarıp bırakıyorum 😕 Var mı bana destek olacak olan? Konuşuruz birbirimize yardımcı oluruz. Önerilerde bulunuruz ne dersiniz? Artık kendimi özgüvensiz hissetmeye başladım ve bu durum beni çok üzüyor