Sumeyyebaglan 45 gün önce sezeryan ile doğum yaptım bi kaç tane ilaç verildi galiba rutin olarak veriliyo bunlar çünkü doğum somrası veya öncesi bi problemim yoktu. Açıkcası düzenli kullanmadım ve 10 gün falan kullamıp bıraktım acaba bi problem olur mu
Haticemree Sumeyyebaglan bana da verildi 9 ay once sezeryan oldm. Antibiyotik agri kesici vs verdi doktor birde kan ilaci verdi 6 ay kullan dedi ama kullanmadm kan ilacini cabk biraktm malesef
Kalps Bende 1 haftadır sezeryan oldumm .. halen iyileşemedm uzanıp kalkmak yürümk bile sıkıntı .. dikiş bölgem de acaip bi şişlik varr sizdede oldu mu 🙄 Sumeyyebaglan Kuzumveben Haticemree
Ebrarveannesi Sumeyyebaglan bende kan ilacını yarıda biraktim antibiyotik vermişti onu da yarıda bıraktım bı ağrı kesiciyi kullandım bı sorun olmadı Allah’a şükür
Sumeyyebaglan Haticemree yaaa bende hemen bıraktım bi amacımda yok yani bi şeyi düzenli yapamama huyum var tekrar başlayayım😞
Haticemree Sumeyyebaglan ben sadece kan ilacıni kullanmadm diğer ilaclarimi 10 gun kullnmstm. Kan ilaci da cok onemli aslnda birde kanszlk var ama iste kullanmadm
Haticemree Kalps ben 1 haftaua kalmadı toparlanmistim ama tabi sizılar oluyor arada. Benmde şişmisti ve morarma oldu ama asiri degl doktor fazla haeket etmekten olur dedi karnini sar hareket halinde olursa dedi sadece
Kuzumveben Kalps sislik bende olmadi ben 10 gune toparlamistim kendimi yavas yavas eski halinizie doneceksiniz merak etmeyin ama sisligi doktorunuza danisin tabi
Sumeyyebaglan Kalps eğer dikiş bölgenizde şişlik varsa bende doktora danışmanızı tavsiye ederim. Vall ben 3. Gün ayaklandım 4. Gün arkadaşlarımla dışarıda buluşup gezdim😅 kişiden kişiye değişiyo bu durum bence. Bol bol yürümenizi tavsiye ederim ağrınız olınca kesin tabi.