babykumpir tvye bakarken göz kırpma sayısını saydınız mı? Ben sayamadım, çünkü kırpmıyorlar o kadar dikkatli izliyorlar. Ben evde ki tvyi kaldırmayı düşünüyorum biz de 4 aylığız. Hiç bir şey çocuklarımızdan daha değerli değil. Benimde tanıdığıma otizm teşhisi konulduktan sonra tamamıyla emin oldum. tv, tablet, telefon istemiyorum. Sürekli konuşuyoruz, eğitici oyuncaklar aldık, şarkılar söylüyorum karşısında. İşimi, gücümü sadece çocuğumuzun gelişimine adadık eşimle. He her tv izleyen çocuk otizm olmadığı gibi, her izlemeyende olmayacak diye bir kural yok. Olanın önüne geçemiyorsun ama yine de tedbir bizden, takdir Allah’tan olsun 🙏🏼