Ebruu58 Kızımın kollarında bazen vücudunda kızarıklıklar oluyo tam olarak neden kaynaklı bilmiyorum bazen ben ceviz yediğimde oluyo ama tek o değil yemesemde olabiliyo doktoru cildiye görsün demişti ama kararsız kaldım sizce alerji bölümüne mi direk almalıyım yoksa cildiye bölümüne mi
Toprak2509 Ebruu58 benm bebegimde de cıktı doktor ateş olmayınca korkma dedi şimdi gecti arada çıkıyor
14ooi- Cildiye ilk olarak önemli unutmayin cildiye bakacaktır önce daha sonra sizi alerjiye yönlendirecektir..
Birmartannesi Ebruu58 kızarıklık şişme vs varsa cildiye,hapşırık öksürük nefes darlığı varsa alerji bakar ama 9.ayda rutin alerji testleri oluyormuş,oğlumda egzama çıkınca cildiyeye gittik kuşumuz yüzüden hapşırınca alerji bölümüne gittik