Benim kronik prurügo nodülaris rahatsızlığım var bir nevi kaşıntılı nodüller hamileyken ilk üi ayda hiç ilaç kullanmadım ve cok arttı son üç ayda dayanamadom doktora gittim ve allerset ve krem verdi kullandım kadın doğum uzmanım kullandı dedi şimdide cok arttı aslında kortizon kullanmam lazım ama kullanamam emziriyorum şuan zyret içiyorum yada allerset bir kaç kez içtim doktorum iç dedi ama süte geçer diye korkuyorum . Doktorlar iç diyor ama ne bilim düşük dozlu olduğu için deloday surup kullandım ama cok kasıntım oluyordu yetmiyordu allerset kullanan anneler yada zyret kullanan anneler var mı ikisinin içeriği aynı zaten