Zehrabeytullah Eternalove ne güzel sariligi yokmuş düzenliymis uykusu maşallah kilosu falan normalse çok iyi sizin için
Melikederinakinnn AtaRel rahatsizligi varsa tabikide normal dusunmeniz amne olarak ama zaten sizin bebeginiz normal kucuk oldugu icin uyuya uyuya buyucek cokda kendnizi kasmayin bebeginiz sixden etkileneblyo sizden hissedyor emiyorsa eger uzulgnzde hasta oldgnzda vb
AtaRel Melikederinakinnn yok emmiyolar 3 aylıkken bıraktılar yani tedirgin oluyorm belki de daha önce bu kdr uyuyan bebek görmediğim ve çevremdeki herkes uykusuzluktan şikayet ederken bana tuhaf gelmeye başladı aşırı uyku bastırıyo beni korktuyo ister istemez
Melikederinakinnn AtaRel yok cnm duzenlydi fakat ackyo masallah smdide dislermiz oatlycak ah bi patlasa daha rahat olucaz
AtaRel Melikederinakinnn kolaylıkla anlamadan çıkartsın inşallah kuzucuk bizim daha dişlerimiz yok hiç çıkarmadı herhangi bi beyazlık falanda yok sadece çok fazla ağızlarının suyu akıyo elleri hep ağızda ama 3 aydır hep böyle bu aylara kadar çıkarmaması normal mi 7 ay 15 günlükler