Zeynada Meme reddiyle başlayan hikayem sağım makinesine baglı yasamama neden oldu.kaç kişi var acaba böyle😞
Alya112 Zeynada bebeğim de gaz problemi pik yaptı birbirimize yapışık yaşıyoruz artık normalde 2 aaatte bir sağım yapmam lazımmış. Ama gel gör ki tuvalete gitmeye zamanım yok 😔 sütüm emmediği için de azalıyor. Çok üzülüyorum.
SertapHilal 1,5 ay sağarak verdim 2 saatte bir 😩 Çok şükür sonra memeye döndürebildim. Zorlamadan onu ağlatmadan memeyi vermeye çalış ağlarsa hiç zorlama. silikon uçla dene, emzik emerken bi anda ağzına memeni ver falan
Zeynada SertapHilal emzirme danışmanı tuttum bunun için.hepsini denedik ama zamanında cok zorlamışım.memeden tiksinmiş resmen .ve bebeğim daha 33 günlükken bıraktı.suan 55 günlük ve yolum sonuna daha cok var :(
CansuveCan 4 aylığız. Gece emziriyorum gün içinde de 1-2 kere emziriyorum gerisi hep mama veriyorum. Zaten işe başlayacağım o yüzden kendimi bu şekilde motive etmeye çalışıyorum. Eskiden taş gibi olurdu tek göğsüm şimdi o da olmuyor 😞
Papatyaa_ Zeynada sütüm az geldiği için sağıp dolaba koyup gece uyandığında ısıtarak veriyorum :( menede de tutturuyorum ama doyurmuyor dün mesela hiç sağmadım bugün 130 ml çıktı çok çok az 😓 mecbur mama ile destek alıyorum. Üzülüyorum 😓 2.5 aylık . Begeğim şükür yine de ,sağlığı yerinde ya o bana yeter 🙏🏻