Merhaba canım anneler
Bayadır post açmıyordum kızım büyüyor anlamadan ne güzel günlerimiz oluyor zorlandığımız günlerde yok değil hatta çok ama bu günümüze şükür🙏🏼
Ben sizden beslenmeyle ilgili fikir almak istiyorum bebişleriniz günde kaç öğün yiyior mesela bir günlük menüleriniz neler fikir olmuş olur hem bizlere paylaşırsanız sevinirim☺️ Kızıma arada pankek vs eline veriyorum ağzına götürüyor ama öyle karnını doyuracak gibi değil genelde ben yediriyorum aranızda blw yapanlarda vardır bilgilendirir misiniz nasıl gidiyor ne durumda bu aydaki bebişler☺️💕