Aliemir14 5 aylık bebeğimin testi pozitif çıktı canımdan can gidiyor ömrümden ömür gitti hiç iyi değilim bu süreci yaşayan varmı banayardim edin
Olcay Aliemir14 allah acil şifalar versin 🙏bebekler daha kolay atlatıyormuş allahım yardım eder inşallahh
Mommibi Aliemir14 benim bebeğinde 10 aylık pozitif, 3 gün ateşi çıktı şurup kullandık biraz daha iyi şok şükür 😔
Mommibi Oyku34 evet benim bebeğinden süründü aldılar pozitif çıktı , önce babamız pozitifti sonra bize bulaştı aynı evde olunca 😔
Oyku34 Mommibi ahh ahhh allah yardimcimiz olsun bizimdr ilk esim kovitti sonra bana gecti iki cocugum var bugun 1.gunum insllah gecmez:((
Veraa20 Hiç merak etme bebekler çok çabuk atlatıyor benim kızımın 2 gün ateşi oldu onun dışında çok şükür bi sıkıntı yasamadık
Onayyasmin Benimde 2 günüm 10 aylık bebeğim ve 6 yaşında kızım korkuyom bulaşır diye☹️geçmiş olsun bu arada hepimize