Aybuke35 Kizlar 12 gülük olduk göbek bağı düştü fakat göbek deliği içinde beyazlık var enfeksiyon gibi çok küçük ama endişe etmelimiyim normal mi bilemedim
Duruu Aybuke35 çocuk cerrahisine götürün bizimde 15 günde düştü dr doku oluşmuş dedi yakmışlardı göbeğini
damlaozgen Aybuke35 canim 1 hafta 10 gun icinde dusuyor ama bakimini temizligini ihmal etmemek lazim. Dustan sonra islak birakmaman lazim. Solusyonlari ve ozel mendilleri var. Eger iltihabik bir durumsa dr un kalem gibi birsey degdirip kurutuyo endise etme...🙂
Deletedmom47 Aybuke35 Biz çok çekiyorum düştüğünden beri kanaması iltihap toplaması patlatmaları bitmedi gene yeniledi 2 aylık olucağız işte bugün yarın .Bi gidin gösterin iltihap felan toplamasın Allah korusun .
Aybuke35 Duruu damlaozgen acile gittik bugün göbeğini yapacaklarını söylediler biz çok korktuk kötü birşey mo bilmyrm başka hastaneye gidicez şimdi
Duruu Aybuke35 yok hiç korkulacak bi durum değil Bebek bile hissetmiyor ağrısız acısız bişey kibrit gibi bişeyi sürüyorlar sürüyorlar kapatıyorlar bi kaç kez tekrarlanıyor bu işlem geçmiş olsun 🙏
KATRE_ Aybuke35 canim biran once gotur benim bebegimin 4 kere gobegini yaktilar ilk 3 ü bastan sagma yapdigi icin bir turlu iyilesmedi 4. Ye iyilesiyo 20 gunluk olucaz daha gobek skntisi cekiyoruz..