-civcivlerim- Doktor bugün relactaz damla verdi üzerinde hiç bişey yazmıyor buz dolabına koymalımıyım nasıl muhafaza ediyorsunuz?
CansuveCan Hayır canım dolaba koymana gerek yok. Emzirme öncesi 6 damla veriyorduk biz ama artık bıraktık