Haticemree Dnz355 benm kizim da 4 gun once hapsurmaya basladı birz da oksurunce doktora goturdum hemen ilac verdiler canm şurup falan oyle duzeldi suan daha iyi. Eger ek gida aliyorsa ihlamur falan yapabilirsin tariflere bakıp da
Oyku-59 Dnz355 3 ceviz kabuğu 3 dk kaynatıp yarım bardak gün içinde içirebilirsiniz öksürük falan varsa
Btlyldz13 Dnz355 geçen haftada biz olduk serum fizyolojik yerine eczaneden serum alın şırınga ile burnunu açın çok fayda ediyor bidee nane limon içirin sıcak tutun ama burnunu asbiratör ile çekmeyin daha fazla dokuyo
Dnz355 Haticemree tamam canimnsimdi ihlamur yaptim bi corbada icsin gecmezse gideriz doktira tesekkurler canim