Nurss23 Eşim korunuyor ve çok dikkat ediyoruz en son 8 ekimde olmustum adet 4 gün geçti sizce normal mi etrafımdakiler her ay düzenli olmaz yeni doğum yaptın diyor
elifiii Nurss23 evet regl olunduktan sonraki 2-3 reglim hep kayarak olmuştur. eger korunma yönteminiz saglamsa korkmayın.
Tuba_sahra Nurss23 Yani hamile kalma ihtimalide var düzensizlikte olabilir.Test alıp öğrenebilirsiniz.
EmineVedat bende en son ne zaman regl olduğunu bilmiyorum bir ayı geçti büyük ihtimalle, dikkat ediyoruz. Umarım dediğin gibi kötü bir şey yoktur yani bebeğim küçük ve şartlar da çok zor.