fst ilk gunlerde benim cocugumda oyleydi parkenin citlamasi, pencerenin tiklamasina bile uyanirdi... bide elleri kollari cok oynardi onada uyanirdi.. kundak oneririm. Zaten kis ayindayiz. Ben yapamamistim sicaktan... zamanla duzeliyor. Youtube da kirmizi fon makinesi var bak herkesin favorisi dene ve gor ☺☺☺