Btlyldz13 Kızlar kızım kabız ve çok zor yapıyo kakasını hep ağlıyor ıkınıyor az önce altını değişirken gördüm kan var doktorunu aradım kantoron yağı ve vazelin dedi başına gelen var mı nasıl düzelir
babymakarena Bizimde öyleydi sadece mama alıyor malesef kabızlık problemi cok fazla yapamadıginda zeytinyaği sürüyorz poposuna kulak copu ile yine kabız ama zorlanmadan ıkınmadan yapıyor en azından deneyin sizde faydasi olcaktr 😊
Elizanay Merhaba benim bebegimde 7 aylik olduk ve kabizlik var kakasini yapiyor ama tane tane ve gaz cikarirken cok zorlaniyor kaka yapiuir diyorum bi bakiyorum bisey yok ama popsunda kizariklik olusuyir