Ben bazen hiç anlamıyorum ne dediğini sanki cümle kuruyor küçük adamlar gibi bıcır bıcır bir şeyler diyor gözümün içine bakarak bir olay anlatıyor aralardan daha önce duyduğum kelimeleri seçip anlamaya çalışıyorum ama yok bazen hiç anlamıyorum. 21inde 19 aylık olacak sürekli teşvik halindeyim ve kelimeleri doğru kullandığında ne güzel söyledin diye övüyorum bırakmasın konuşmayı diye anlamadığımda da anlamış gibi yapmaya başladım güveni kırılsın da istemiyorum ben ne zaman anlamaya başlarım oğlumu? Sürekli kitap okuyoruz sürekli konuşma halindeyiz sorular soruyorum gün içinde cevaplamazsa ben cevaplıyorum vs. Başka neler yapabilirim?