Pares işte canım içeriği değişmiş ambalajıda yenilemişler yeni olan dediğim gibi çok köpürdü ve kabız yaptı yoksa ben hala sma kullanıyorum ama market market gezip eski formulü alıyorum internetten bir araştır ambalaj resimlerimden anlarsın kuzum demek istediğimi ama senin bebişde bir sıkıntı yapmadıysa kullan güzel mama ben eski formülü kullanıyorum