Pares Arkadaşlar aptamil kullanıyordum bebeğime bulamıyoruz yaşadığımız yerde eczane market bişey de yok sma ya geçtik mecbur sma kullananlar memnun mu kilo alımı nasıl
Sademm Pares benim oğlum 13 aylık emmedi hep sma kulladim canım doktorumuzda onu önerdi kilosunda flan bı sıkıntı olmadı kabızlık olmadı biz memnunduk
uykusuzMoMm Pares aptamıl den sma iyi aptamıl bızde asırı gaz ve kabızlık yaptı bıde sekerlı bır mama aptamil sindirimi zor
Muhendis_anne1 Pares 9 aylik canim bebegim dogumdan beri SMA optipro kullaniyorum.. biraz kabizlik yapti ama anne suyle birlikte veriyorum ben anne sutu artinca dengeledi
yamacalimoms Ben ilk etapta Aptamil almıştım malesef ki kusma yaptı,sma optipro kullanmaya başladığımizda 3 4 gün yeşil kaka gözlemledim bebeğimde ama doktor normal dedi şuan çok memnunuz 1 ay 19 günlük olduk hala kullanıyorum kendi sütünü veriyor musun peki
Pares yamacalimoms 1 aydır emmiyo sağarak verdim bi süre şimdi sağdığım sütü de içmiyo bende sütümün geri gitmesini bekliyorum 😔
yamacalimoms Pares kesinlikle vazgeçme sagmayi bırakma bizde öyleydik şimdi bir öğün anne sütü bir öğün mama veriyorum içiyor kesinlikle vazgeçme icmese bile sütünü geri götürme
Mom14 Pares kız maması bitmeden alcan zaten ben öyle yapıyorum yarıya gelince sipariş veriyorum e bebekten hemen geliyor
Pares yamacalimoms neler yaptım benim sütü içmiyo çocuk önce mama almaz benim sütü içerdi şimdi içmiyo 🤦🏻♀️
yamacalimoms Pares kaşıkla falan denedin mi içmiyor diye düşünme 5 10 gün sonra belki içer bizde aynı sorunu yaşadık çöpe atmıştım sagip sağıp seni anlayabiliyorum insan çok kötü oluyor yetemiyormus gibi gerekiyorsa çöpe gitsin sütun ama sütünü kesme gelsin bol bol
Sutbitkisi Pares sütünüzü içmediğinde buzluğa atın ziyan olmasın. Yoğurt yaparsınız ek gıda döneminde.
Mom14 Pares bizde ilçede yaşıyoz e bebek te dahil bütün kargolar hemen 2 günde getiriyo ondan didiiiim
Pares yamacalimoms elektrikli pompa almıştım o kadar sütüm gitmesin diye içmeyince 10 gündür bende sağmayayım demiştim 1 gündür sağmadım sağmaya başlayayım o zaman tekrar
Minigimhamza123 Pares ben aptamil kullanıyordum biraz araştırdım bagimlilik yapıyormuş 2 aydır sma kulanıyorum kilo almadı hemşirenizde hangi mama kilo aldırıyorsa onu kılan dedi ben be alıcagım bilmiyorum 😣
Pares Minigimhamza123 bizim zaten kilo problemimiz var 2 kg doğdu kilo alımı yavaş minyon bir bebek en baştan itibaren 7 aylığız 2 hafta önce kiloya baktık 6 kiloydu 🤷🏻♀️
Sevgicicegi Pares ben hop kullanıyordum sma geçtim ama çocuğum sürekli ağladı bıraktım yeni acilden geldik hicbisey yemiyor mama kimi çocuğa iyi geliyor kimine iyi gelmiyor bunu denemeden bilemessin
Merveturksoy Pares ben optipro kullanıyorum ama günde 1 veya 2 günde bir 50 cc veriyorum sadece oda göğüslerim çok acıdığı zaman kurtarıcım oluyor ama memnunum vallaha ben bana göre karsilastirdim sma içeriği en iyi olani balık yagi bakımından da vitamin mineral bakimindanda