Kizlar bebegim 4 Aylik 2 aylikdan beri tüm vucudu egzama oldu kullanmadigim kalmadi Kortison bile kullandim gecmedi gecse bile tekrarliyordu. Doktorlar alerji degildir cogu bebekde gorulur deyip herdefasinda bastan sagdilar oysaki kakadada mukus var bende kendim süt urunleri yer fistigini ve yumurtayi Kestim yaklasik 1 aydir sut urunu yemiyorum 3-4 Gundur bebegimin cildi duzelmeye basladi nerdeyse bisey kalmadi derken dun katmer yedim Arkadasimda bugun hemen karninda kizarikliklar olmus yani buyuk ihtimal inek sutune Karsi alerjisi bar vu Alerji nezaman gecer bilgisi olan Anneler yardimci olurmusunuz ben yurtdisindayim burdaki Doktorlar hic biri ilgilenmedi Alerji testide yapmiyorlar