Elisss4016 biz de öyleyiz maalesef kaç tane post açtım burda belli değil. Sadece kucağımda uyuyor bıraktığım an uyanıyor 3 ay 8 günlüğüz. Aç kalıyordum çoğu zaman, sadece uykusunun geldiğini anlayıp yüzüstğ yatırırsam şansım varsa öyle uyurdu. Ama doktoruma sordum eğer 2 dk bile içeri gidim bişey alım felan yapmıcaksan yatır dedi, gözünün önünden ayırmaman gerekir. Uykusunun geldiğini anladığında yüzüstü yatır erken yatırırsan bi süre sonra ağlar.
uyku sorununu çözemedik ama ağlamaları daha iyi durumda az daha sabredin. Hala ben yanında yoksam ağlıyor ama en azından kollarım dinleniyor manuel ana kucağına koyuyorum mutfağa alıyorum ben yemek yerken o izliyor zaman geçtikçe ağlamadan durduğu süre artıyor geçicek sabredin 😌