Elif2904 aynısını kızımda yaşadık, ek gıdadan önce 3 günde bir 2 günde bir yapıyodu ek gıdaya geçince günde 3-4 kez yapmaya başladı, şimdi 9 ay 23 günlük her gün en az 1 en fazla 3 kere yapar. Doktorum çok iyi bişey olduğunu söyledi, bağırsakları demek ki besinleri sindirebiliyor yapamamasından iyidir dedi