Merhaba, camasir makinesi ve buzdolabi olarak LG tercih etmistik 2 sene once tasinirken. Oturdugumuz evimiz kendiliginden ankastreli oldugu icin bulasik makinesi almamistik. Baska bi eve gectigimiz icin bulasik makinesi ihtiyacimiz var. Ben yine LG dusunuyorum. LG bulasik makinesi kullanan anneler varsa yardimci olabilir mi? Memnun musunuz? Herhangi bir problem yasiyor musunuz?