Az once banyo yaptırırken farkettim. Bu ne? Evde karınca dahi yok bocek ısırdı desem değil, sinekte olmuyor kolay kolay sinek ısırığı desem. Çok korktum, sivilce gibi değil de. Ağrısı sızısı olsa basbas bağırır ağlar, öyle de değil. Ya yardımcı olur musunuz , hastanelik bir durum var mı? Acemiligimden neye benzetecegimi şaşırdım 🤦🏼♀️