Cnprtk kızım 13 aylık. Yaşına girdikten sonra değişen çok bir şey olmuyor dediğiniz gibi bende yumurta beyazı ve bal ekledim menüsüne. Bir de eğer salça ve çok yağ kullanmıyorsam kendimize yaptığımız yemeklerden tattırıyorum. Artı olarak doktorumun önerisi ile iyotlu tuza başladım. Çok az miktarda yemeğini pişirdikten sonra tuz serpiyorum. Balık güzel tüketiyor ama yine beyin gelişimi için doktor önerisi ile omega3 başladım.