Merhaba tam sizin ile aynı dönemde kaslarında konak olmuştu. Beraberinde cilt kuruluğu ve saçlarında oluştu. Zeytinyağı ile nemlendirirp gazlı besle siliyordm. kabuklarını alıyor fakat geçmiyordu. Daha sonra doktorum cilt kuruluğu ve gecmeyen konağı farkettiğinde süt alerjisi olabileceğini diyet yapmamı söyledi. Birde tüm bunlar için mustela stelatopia sampuan ve krem verdi. Kullanınca yatıstı. kesin süt alerjisidir demiyorum fakat aklımızda bulunsun diye yazdım. Cünkü ister istemez her denileni yapıyoruz ve ciltleri çok hassas oluyor. farklı sebeplerden de kaynaklanıyor olabilir:)