Bende slikon UCLA emziriyordum ilk zamanlar ama doktorumuz sağlıklı değil dedi kilo alımı azalmıştı sütümü sagip iciriyorum demekki tam cekemiyormus ben acemlikle emiyor sanmıştım😣 ya da bende işe yaramadı ama aklında bulunsun hepsini denedim bu arada tüm markalarin