Merhaba anneler, oğlum ayın 20sinde 6 aylık olacak ve ek gıdaya başlıcm Allah’ın izniyle. Ama inek sütü alerjisi olduğu için nasıl bir yol izlerim korkuyorum. Haftaya doktora götürcm o illa ki bir liste verir fakat tecrübeli annelerden de faydalanmak isterim. Lütfen neler yaptığınızı yazar mısınız, yardımınıza ihtiyacım var ❤️